jakie przekaski na ognisko

jakie przekaski na ognisko Można uniknąć tych problemów, jeśli utrzymuje spożycie soli do poniżej zalecanego poziomu.

Cukier

Mimo to sprawia opakowanej żywności i napojów bezalkoholowych smaczne, chodzi przy wysokim koszcie, zdrowia mądry. Cukier rafinowany ma absolutnie żadnej wartości odżywczej w ogóle. Jest wypełniony pustych kalorii. Nie tylko, że jeśli nadal spożywać produktów zawierających cukier, wysyłasz swój metabolizm w stanie wysokiej gotowości. Choć każdy z nas ma inny metabolizm (przemianę składników odżywczych żywności do glukozy lub cukru we krwi – źródło energii organizmu), w general..your organizm nie może poradzić sobie z nieustannie podwyższonych ilości rafinowanego cukru, nie będąc zmuszonym do stworzenia więcej insuliny, aby kontrolować tempo przemiany materii.

Metabolizm ma być powolny proces, aby umożliwić energii mają być dostarczone w regularnych tempie, dzięki czemu zawsze masz trochę energii w rezerwie. Naturalnych produktów spożywczych, takich jak owoce, warzywa, ziarna i zboża mają wbudowane naturalnych cukrów, które znacznie dłużej rozbić niż rafinowany cukier.

Z cukru rafinowanego uzyskać poprawkę cukru, co daje szybki przypływ energii, a następnie jeszcze szybszego wycofania cukru. Jeśli ten scenariusz powtórzyć w kółko, dzień po dniu, twoje ciało nie będzie już w stanie produkować wystarczającej ilości insuliny. Jesteś również w dół drogi do cukrzycy. Na pewno nie chcemy, a teraz co?

Dlaczego … można zapytać, czy jest tak dużo soli i cukru w ??tych pakowanych produktów spożywczych?

Niestety, przetwarzanie, że żywność pakowana przechodzi często skutkuje około pół naturalnych smaków i wiele korzyści żywieniowe giną, więc w celu ukrycia tego faktu, firmy spożywcze są zmuszeni, aby dodać sól i cukier, aby nakłonić cię do myślenia to nadal ma jakiś smak. Sztuczne aromaty są często dodawane do wyrównania lub do nadania szczególnej jakości, że pierwotne, naturalne składniki nie miałby.

Artykuł dzięki: